Izkoristite 3% popust na prednaročilo Mulcherja M100!

garancijski pogoji

Vsak stroj Mulcher je predmet natančnega tovarniškega pregleda po strogih merilih za zagotavljanje kakovosti. Karan & Delfin d.o.o., s poslovnim naslovom v Ljubljani, Topniška ulica 35e, 1000 Ljubljana, se za potrebe uveljavljanja pravic iz tega garancijskega lista šteje za proizvajalca.

Karan & Delfin d.o.o. kot dajalec garancije/garant jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje blaga v garancijskem roku 1 leta, ki začne teči z dobavo blaga potrošniku, datum katere je razviden iz garancijskega lista. V tem roku bo Karan & Delfin d.o.o. brezplačno odpravil vse napake v delovanju stroja.

Če blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak.

Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. 30-dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave.

O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje bo proizvajalec obvestil potrošnika pred potekom 30-dnevnega roka.

Če Proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Ne glede na prej navedeno lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga. Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve. Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Pravice potrošnika, ki jih lahko uveljavlja na podlagi garancijskega lista, prenehajo po preteku dveh let od dneva, ko jih je uveljavljal.

Zagotavljamo, da bomo nosili vse stroške, ki bi nastali pri pošiljanju stroja v popravilo po veljavnem ceniku GLS Slovenije.

Rok zagotavljanja popravila, vzdrževanja blaga, nadomestnih delov in priklopnih aparatov (proti plačilu) je 3 leta po preteku 1 letnega obveznega garancijskega roka.

Garancija velja na območju Republike Slovenije. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga. Potrošnik ima zakonsko pravico, da zoper prodajalca v primeru neskladnosti blaga brezplačno uveljavlja jamčevalne zahtevke.

IZKLJUČITVE IZ GARANCIJE

Garancija ne krije poškodb, ki bi nastale zaradi:

  • nepravilne ali malomarne rabe, vključno z (vendar ne omejeno na) zlorabo ali uporabo neprimerne opreme;
  • nepooblaščenih posegov v stroje, vključno z (vendar ne omejeno na) odpiranjem izdelka in preureditvami na stroju; mehanskih poškodb ali preobremenitve stroja;
  • prenizke ali previsoke električne napetosti; zunanjega udarca (padec ali udarec);
  • uporabe neoriginalne opreme;
  • nepravilne montaže stroja;
  • izostalega ali nepravilnega vzdrževanja stroja;
  • redne obrabe (na primer obraba sestavnih delov, kot so rezila, gosenice, ležaji, stikala, kabli, tesnila, filtri);
  • prevoza po izročitvi stroja;
  • neupoštevanja navodil za uporabo;
  • višje sile.

Garancija za akumulatorje se še posebej, vendar ne izključno, ne prizna v primeru:

  • vdora kakršnekoli tekočine;
  • termično preobremenjenih kontaktov;
  • kakršnekoli mehanske poškodbe;
  • namernega izbrisa identifikacijskih številk;
  • nepopolne garancijske dokumentacija ali neskladnosti podatkov;
  • ugotovljene večkratne in ponavljajoče se okvare akumulatorjev kot posledica neupoštevanja navodil za uporabo in/ali malomarne uporabe.

Garancija prav tako ne krije razstavljenih, delno razstavljenih ali z neoriginalnimi deli popravljenih strojev ali strojev, ki so jih poskušale popravljati nepooblaščene osebe. Garancija ne krije rednega vzdrževanja, potrošnih ali obrabnih delov (npr. olje, mast) ter normalne obrabe stroja.

UVELJAVLJANJE GARANCIJE

V primeru uveljavljanja garancije mora kupec stroj skupaj s pravilno izpolnjenim garancijskim listom, ter svojo zahtevo za odpravo napak, poslati enemu izmed pooblaščenih serviserjev, ki so navedeni na garancijskem listu, ali podjetju Karan & Delfin d.o.o., Ljubljana. Vsi podatki na posredovanih dokumentih se morajo ujemati med seboj.

Mulcher logo daljinsko vodene kosilnice
Mulcher je blagovna znamka daljinsko vodenih kosilnic, zasnovana za zahtevne terene in maksimalno učinkovitost. Naše robustne in zmogljive kosilnice omogočajo varno in učinkovito košnjo tudi na strmih pobočjih, gosto zaraščenih površinah in težko dostopnih terenih.

KORISTNE VSEBINE

© 2025 Mulcher. Vse pravice pridržane.

sl_SISI